Managed Services Level 1

ma: 09:00 tot 16:30 en 18:30 tot 20:00
di: 09:00 tot 16:30 en 18:30 tot 20:00
wo: ticket support en 18:30 tot 20:00
do: ticket support
vr: 09:00 tot 16:30 en 18:30 tot 20:00
za: *ticket support en 11:00 tot 13:00
zo: gesloten

Managed Services Level 2

ma: 09:00 tot 16:30 en 18:30 tot 20:00
di: 09:00 tot 16:30 en 18:30 tot 20:00
wo: ticket support en 18:30 tot 20:00
do: ticket support
vr: 09:00 tot 16:30 en 18:30 tot 20:00
za: *ticket support en 11:00 tot 13:00
zo: *ticket support en 13:00 tot 15:00

Wat is PHP?

PHP is een open source scripttaal waarmee dynamische webpagina’s ontworpen kunnen worden. Een dynamische pagina is een webpagina die gekoppeld is aan bijvoorbeeld een database.

Wat is FTP?

FTP maakt het mogelijk om het uitwisselen van bestanden tussen verschillende computers makkelijker te maken. FTP staat voor File Transfer Protocol.

Wat is hosting?

Webhosting of hosting is een virtuele ruimte op een server die u nodig heeft om bijvoorbeeld een website online te zetten. U huurt een stukje schijfruimte die u verbind met het internet.

Wat zijn de instellingen van mijn email account?

Secure SSL/TLS Settings (Aanbevolen)

 

Gebruikersnaam:

Wachtwoord: Gebruik het wachtwoord van het e-mailaccount.

Binnenkomende server: mail.uwdomeinnaam.nl (of bv .com)

POP3Port: 995

IMAP Port: 993

Uitgaande server: mail.uwdomeinnaam.nl (of bv .com)

SMTP Port: 465

IMAP, POP3 en SMTP require authentication.

Hoe stel ik mijn email in, pop3 of imap?

Het advies is om uw email op uw laptop of pc als pop3 te installeren met 30 dagen bewaren.

Op uw tablet of mobile telefoon als imap u heeft dan email tot 30 oud op uw mobiele apparaten. Zo houd u ruimte in uw email box zonder dat deze vol loopt

Als ik dan nog niet betaal?

Dan komen er €15,00 administratie kosten bij die wettelijk verplicht zijn om te betalen.
Bij de 2e herinnering worden de administratie kosten verhoogt naar €22,50

Wat als ik 3x achter elkaar fout inlog in mijn email?

U komt dat in de firewall terecht met uw ip nummer.

1) sluit uw email client af en wacht 20 min en probeer het opnieuw

Logt u daarna weer fout in?

In de nacht wordt u IP nummer uit de firewall gehaald en werkt het de volgende dag weer.

Kun u niet wachten kunnen wij u helpen tijdens kantoor uren.

Ga dan naar www.mijnip.nl en maak een support ticket aan en vermeld uw IP nummer.

Ik kan geen email ontvangen of versturen!

Volg de volgende stappen

1) Controleer uw internetverbinding

heeft u geen internet controleer uw instellingen.

Heeft u internet volg stap 2

2 ) controleer of u op de website kan komen – kunt u op de website controleer dan uw email instellingen

3 ) Kunt wel op de website komen, sluit uw email client af en wacht 20 min en probeer het opnieuw

Lukt het dan nog niet ga door naar stap 4

4) Kun u niet op de website komen ga dan naar www.mijnip.nl

5) Maak een support ticket aan en vermeld uw IP nummer.

Krijg ik ondersteuning?

Ja die krijgt u tijdens kantooruren telefonisch of per email. Buiten kantoortijden zijn we bereikbaar per email.

Heeft u een Managed Services pakket dan is er buiten kantoortijden ook telefonisch contact mogelijk.