Wat als ik 3x achter elkaar fout inlog in mijn email?

U komt dat in de firewall terecht met uw ip nummer.

1) sluit uw email client af en wacht 20 min en probeer het opnieuw

Logt u daarna weer fout in?

In de nacht wordt u IP nummer uit de firewall gehaald en werkt het de volgende dag weer.

Kun u niet wachten kunnen wij u helpen tijdens kantoor uren.

Ga dan naar www.mijnip.nl en maak een support ticket aan en vermeld uw IP nummer.

Ik kan geen email ontvangen of versturen!

Volg de volgende stappen

1) Controleer uw internetverbinding

heeft u geen internet controleer uw instellingen.

Heeft u internet volg stap 2

2 ) controleer of u op de website kan komen – kunt u op de website controleer dan uw email instellingen

3 ) Kunt wel op de website komen, sluit uw email client af en wacht 20 min en probeer het opnieuw

Lukt het dan nog niet ga door naar stap 4

4) Kun u niet op de website komen ga dan naar www.mijnip.nl

5) Maak een support ticket aan en vermeld uw IP nummer.