Bereikbaar op maandag van 9:00 tot 17:00 uur
Managed Services Level 2
Bereikbaar op maandag van 9:00 tot 22:00 uur
Zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur
Zondag van 12:00 tot 16:00 uur
Wat is PHP?
PHP is een open source scripttaal waarmee dynamische webpagina’s ontworpen kunnen worden. Een dynamische pagina is een webpagina die gekoppeld is aan bijvoorbeeld een database.
Wat is FTP?
FTP maakt het mogelijk om het uitwisselen van bestanden tussen verschillende computers makkelijker te maken. FTP staat voor File Transfer Protocol.
Wat is de minimale contractperiode van een hostingpakket?
Een hosting pakket is minimaal 1 jaar met 1 maand opzegtermijn van een maand voor het verstrijken van de contractperiode.
Heeft mijn hosting de mogelijkheid van een SSL verbinding?
Ja, Uw hosting pakket heeft de mogelijkheid om dit in te stellen, weet u niet hou? stuur een email naar onze support.
Heb ik support op mijn hostingpakket? Maar u bent zelf verantwoordelijk voor problemen met uw webapplicaties.
Iedere werkdag bereikbaar om u te helpen met problemen. Ondervindt u problemen met uw e-mail of uw website? Dan kunt u een support aanvraag vertsturen.
Wat is factureringstermijn van mijn hostingpakket?
De factureringstermijn kan per jaar of kwartaal. Kiest u voor een jaarlijkse betaling, dan ontvangt u 1 domeinregistratie gratis.
Hoeveel domeinnamen kan ik hosten?
Afhankelijk van de grootte van uw hostingpakket, kun u één of meerdere domeinnamen hosten.
Wat is hosting?
Webhosting of hosting is een virtuele ruimte op een server die u nodig heeft om bijvoorbeeld een website online te zetten. U huurt een stukje schijfruimte die u verbind met het internet.
Wat zijn de instellingen van mijn email account?
Secure SSL/TLS Settings (Aanbevolen)
Gebruikersnaam:
Wachtwoord: Gebruik het wachtwoord van het e-mailaccount.
Binnenkomende server: mail.uwdomeinnaam.nl (of bv .com)
POP3Port: 995
IMAP Port: 993
Uitgaande server: mail.uwdomeinnaam.nl (of bv .com)
SMTP Port: 465
IMAP, POP3 en SMTP require authentication.
Hoe stel ik mijn email in, pop3 of imap?
Het advies is om uw email op uw laptop of pc als pop3 te installeren met 30 dagen bewaren.
Op uw tablet of mobile telefoon als imap u heeft dan email tot 30 oud op uw mobiele apparaten. Zo houd u ruimte in uw email box zonder dat deze vol loopt
Welk email programma kan ik gebruiken om mijn email op te halen?
Daar zijn verschillende email client voor, wij adviseren Mozilla Thunderbird en is gratis te downloaden op www.thunderbird.net/nl/
Wat als ik na 90 dagen betaald hebt, hoe snel in mijn website weer online?
Nadat wij bericht hebben ontvangen van u dat de factuur is betaalt en het bedrag is bijgeschreven op onze rekening kan het tot 24 uur duren voor de website weer live is.
Wat als mijn factuur na 90 dagen nog open staat?
Dan wordt uw website suspend totdat de factuur betaald is!
Als ik dan nog niet betaal?
Dan komen er €15,00 administratie kosten bij die wettelijk verplicht zijn om te betalen.
Bij de 2e herinnering worden de administratie kosten verhoogt naar €22,50
Hoe snel is mijn pakket online?
Dat is bij een nieuwe registratie meestal dezelfde dag nadat de betaling binnen is. Bij een verhuizing van een domeinnaam kan het iets langer zijn.
Wat als ik 3x achter elkaar fout inlog in mijn email?
U komt dat in de firewall terecht met uw ip nummer.
1) sluit uw email client af en wacht 20 min en probeer het opnieuw
Logt u daarna weer fout in?
In de nacht wordt u IP nummer uit de firewall gehaald en werkt het de volgende dag weer.
Kun u niet wachten kunnen wij u helpen tijdens kantoor uren.
Ga dan naar www.mijnip.nl en maak een support ticket aan en vermeld uw IP nummer.
Ik kan geen email ontvangen of versturen!
Volg de volgende stappen
1) Controleer uw internetverbinding
heeft u geen internet controleer uw instellingen.
Heeft u internet volg stap 2
2 ) controleer of u op de website kan komen – kunt u op de website controleer dan uw email instellingen
3 ) Kunt wel op de website komen, sluit uw email client af en wacht 20 min en probeer het opnieuw
Lukt het dan nog niet ga door naar stap 4
4) Kun u niet op de website komen ga dan naar www.mijnip.nl
5) Maak een support ticket aan en vermeld uw IP nummer.
Kan ik makkelijk nieuwe foto’s plaatsen?
Ja dat kan maar hou het foto bestand klein voor de snelheid van uw website. Bijvoorbeeld 800x600px.
Uw foto’s kunt u makkelijk verkleinen met bijvoorbeeld het gratis programma GIMP.
Krijg ik ondersteuning?
Ja die krijgt u tijdens kantooruren telefonisch of per email. Buiten kantoortijden zijn we bereikbaar per email.
Heeft u een Managed Services pakket dan is er buiten kantoortijden ook telefonisch contact mogelijk.
Kan ik zelf mijn website beheren?
Ja u heeft zelf de mogelijkheid om teksten en of foto’s en documenten 24/7 te plaatsen of te wijzigen.