Antwoord op uw meest gestelde vragen

Antwoord op uw meest gestelde vragen

  • Kan ik zelf mijn website beheren?
    Ja u heeft zelf de mogelijkheid om teksten en of foto's en documenten 24/7 te plaatsen of te wijzigen.
  • Krijg ik ondersteuning?
    Ja die krijgt u tijdens kantooruren telefonisch of per email. Buiten kantoortijden zijn we bereikbaar per email.

    Heeft u een Managed Services pakket dan is er buiten kantoortijden ook telefonisch contact mogelijk.

  • Kost ondersteuning extra?
    Nee, ondersteuning zit in het pakket.
  • Worden er back-ups gemaakt?
    Ja en worden elke nacht gemaakt!
  • Heeft mijn website een SSL verbinding?
    Ja, uw website heeft een SSL verbinding.
  • Wat als ik er niet uit kan komen om iets toe te voegen op de website?
    Neem dan gerust contact op!
  • Kan ik makkelijk nieuwe foto's plaatsen?
    Ja dat kan maar hou het foto bestand klein voor de snelheid van uw website. Bijvoorbeeld 800x600px.

    Uw foto's kunt u makkelijk verkleinen met bijvoorbeeld het gratis programma GIMP.

  • Ik kan geen email ontvangen of versturen!
    Volg de volgende stappen

    1) Controleer uw internetverbinding

    heeft u geen internet controleer uw instellingen.

    Heeft u internet volg stap 2

    2 ) controleer of u op de website kan komen - kunt u op de website controleer dan uw email instellingen

    3 ) Kunt wel op de website komen, sluit uw email client af en wacht 20 min en probeer het opnieuw

    Lukt het dan nog niet ga door naar stap 4

    4) Kun u niet op de website komen ga dan naar www.mijnip.nl

    5) Maak een support ticket aan en vermeld uw IP nummer.

  • Wat als ik 3x achter elkaar fout inlog in mijn email?
    U komt dat in de firewall terecht met uw ip nummer.

    1) sluit uw email client af en wacht 20 min en probeer het opnieuw

    Logt u daarna weer fout in?

    In de nacht wordt u IP nummer uit de firewall gehaald en werkt het de volgende dag weer.

    Kun u niet wachten kunnen wij u helpen tijdens kantoor uren.

    Ga dan naar www.mijnip.nl en maak een support ticket aan en vermeld uw IP nummer.

  • Hoe betaal ik mijn bestelling?
    U betaald op het moment als u van ons de factuur krijgt per email. Wij controleren uw bestelling en maken dan pas de factuur voor u.
  • Hoe snel is mijn pakket online?
    Dat is bij een nieuwe registratie meestal dezelfde dag nadat de betaling binnen is. Bij een verhuizing van een domeinnaam kan het iets langer zijn.
  • Welk email programma kan ik gebruiken om mijn email op te halen?
    Daar zijn verschillende email client voor, wij adviseren Mozilla Thunderbird en is gratis te downloaden op www.thunderbird.net/nl/
  • Hoe stel ik mijn email in, pop3 of imap?
    Het advies is om uw email op uw laptop of pc als pop3 te installeren met 30 dagen bewaren.

    Op uw tablet of mobile telefoon als imap u heeft dan email tot 30 oud op uw mobiele apparaten. Zo houd u ruimte in uw email box zonder dat deze vol loopt

  • Wat zijn de instellingen van mijn email account?
    Secure SSL/TLS Settings (Aanbevolen)

    Gebruikersnaam:

    Wachtwoord: Gebruik het wachtwoord van het e-mailaccount.

    Binnenkomende server: mail.uwdomeinnaam.nl (of bv .com)

    POP3Port: 995

    IMAP Port: 993

    Uitgaande server: mail.uwdomeinnaam.nl (of bv .com)

    SMTP Port: 465

    IMAP, POP3 en SMTP require authentication.

  • Wat is hosting?
    Webhosting of hosting is een virtuele ruimte op een server die u nodig heeft om bijvoorbeeld een website online te zetten. U huurt een stukje schijfruimte die u verbind met het internet.
  • Hoeveel domeinnamen kan ik hosten?
    Afhankelijk van de grootte van uw hostingpakket, kun u één of meerdere domeinnamen hosten.
  • Wat factureringstermijn van mijn hostingpakket?
    De factureringstermijn kan per jaar of kwartaal. Kiest u voor een jaarlijkse betaling, dan ontvangt u 1 domeinregistratie gratis.
  • Heb ik support op mijn hostingpakket? Maar u bent zelf verantwoordelijk voor problemen met uw webapplicaties.
    Iedere werkdag bereikbaar om u te helpen met problemen. Ondervindt u problemen met uw e-mail of uw website? Dan kunt u een support aanvraag vertsturen.
  • Heeft mijn hosting de mogelijkheid van een SSL verbinding?
    Ja, Uw hosting pakket heeft de mogelijkheid om dit in te stellen, weet u niet hou? stuur een email naar onze support.
  • Kan ik mijn hostingpakket upgraden?
    Ja dat is mogelijk, neem contact op of stuur een support email.
  • Wat is de minimale contractperiode van een hostingpakket?
    Een hosting pakket is minimaal 1 jaar met 1 maand opzegtermijn van een maand voor het verstrijken van de contractperiode.
  • Wat is FTP?
    FTP maakt het mogelijk om het uitwisselen van bestanden tussen verschillende computers makkelijker te maken. FTP staat voor File Transfer Protocol.
  • Wat is PHP?
    PHP is een open source scripttaal waarmee dynamische webpagina’s ontworpen kunnen worden. Een dynamische pagina is een webpagina die gekoppeld is aan bijvoorbeeld een database.

Bestel nu uw hosting of website

Neem contact op
TOP